Notícias
Rebeca Blanco-Rotea foi jurada dos Prémios Crítica da Galiza
18 de outubro de 2025 | 9h00-14h30 | Fundación A Banca, Vigo, Espanha
Publicado a

A investigadora do Lab2PT/IN2PAST, Rebeca Blanco Rotea, integrou o júri dos prémios Crítica da Galicia, na categoria de Investigação em Humanidades e Ciências Sociais.
Estes prémios reconhecem anualmente, e de forma ininterrupta desde 1978, a excelência e a relevância das obras e trabalhos individuais e coletivos mais destacados nos diversos domínios da criação cultural e da investigação na Galiza. Estes prémios foram criados pela sociedade civil, como plataforma plural, independente e intergeracional, e assumiram como objetivo principal o de tomar o pulso da criação cultural galega.
Na categoria de Investigação em Humanidades e Ciências Sociais, o júri premiou neste ano de 2025 «As peregrinacións a Compostela: mito, historia e falsidades» do historiador medievalista da Universidade de Santiago de Compostela”, Xosé Miguel Andrade Cernadas.
Coordenação: Premios da Crítica de Galicia
Membros do Júri: Carlos Amoedo Souto, catedrático de Dereito da UDC; Rebeca Blanco Rotea, arqueóloga, investigadora do Lab2PT – UMinho; Antón Costa Rico, catedrático de Historia Educación da USC; Carme Fernández Pérez-Sanjulián, profesora de Filoloxía da UDC; Lourenzo Fernández Prieto, catedrático de Historia Contemporánea da USC; Lucía Oca González, profesora de Antropoloxía Social da USC e Ramón Nicolás Rodríguez, profesor, secretaría.
+ Info: https://premiosdacriticagalicia.gal/
